Известие

Collapse
No announcement yet.

156-цата ми гори масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156-цата ми гори масло

    Здравейте момчета, купих колата преди 2 -3 месеца и собственика ми каза ,че капка масло не гори и ми изглеждаше точен и то така де , за месец някъде не я усетих да ми гори масло , но после се прецака термостата и карах 20-тина км и колата беше загряла на 110 градуса , но червената лампичка не светна , точно преди да светне я спрях , за малко да стане белята , но както и да е , може ли от това прегряване да е станал някой фал ? И постоянно ми губи антифриз с по малко но губи и постоянно трябва да доливам , пък съединенията ги сменях "Уж" и са здрави. Сега го проверих маслото и е на първата точка . Да доливам ли и кое масло е добро за 156 1.8 Т.С ?

  • #2
    а защо си я карал ??? спираш и дърпане ест. че може да е станала беля
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Това е най-голямата грешка която си направил да я загасиш на тази темература...Много пъти ми се случвало да загася моята на 90 градуса и слет 3-4 минути като се кача градусите да са се повишили до 95-100 градуса...

      Трябаше да я изчакаш да включки перките и евентуално тогава да я загасиш а щом е започнала да ти губи и антифриз ми напомня за една неприятна случка с на брат ми колата преди 2-3 години като последствията бяха гарнитура на глава шлафифане и т.н...

      Дано да се разминеш но по обясненията ти едва ли ...

      Успех

      Comment


      • #4
        Ако термостата е останал затворен да речем, няма смисъл да оставя колата да работи, лошото е че в такива случай трудно може човек веднага да определи какво е станало и какво да направи....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Ако термостата е останал затворен да речем, няма смисъл да оставя колата да работи, лошото е че в такива случай трудно може човек веднага да определи какво е станало и какво да направи....
          точно че може пускаш парното на макс и така ще се охлади и гасиш! Щото явно е останал в затворено положение термостата
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Staikov Покажи съобщение
            Това е най-голямата грешка която си направил да я загасиш на тази темература...Много пъти ми се случвало да загася моята на 90 градуса и слет 3-4 минути като се кача градусите да са се повишили до 95-100 градуса...

            Трябаше да я изчакаш да включки перките и евентуално тогава да я загасиш а щом е започнала да ти губи и антифриз ми напомня за една неприятна случка с на брат ми колата преди 2-3 години като последствията бяха гарнитура на глава шлафифане и т.н...

            Дано да се разминеш но по обясненията ти едва ли ...

            Успех
            Работата отива към смяна на гарнитура ... Някой да знае операцията и колко ще струва ?

            ---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:58 ----------

            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            точно че може пускаш парното на макс и така ще се охлади и гасиш! Щото явно е останал в затворено положение термостата
            Дам ,термостата се затвори и не можа да охлади хубаво ... Иначе перката си духаше ... И смених термостат и водна помпа и сега колата си върви перфектно , но пък гори масло + антифриз ...

            Comment

            Working...
            X