Здравейте момчета, купих колата преди 2 -3 месеца и собственика ми каза ,че капка масло не гори и ми изглеждаше точен и то така де , за месец някъде не я усетих да ми гори масло , но после се прецака термостата и карах 20-тина км и колата беше загряла на 110 градуса , но червената лампичка не светна , точно преди да светне я спрях , за малко да стане белята , но както и да е , може ли от това прегряване да е станал някой фал ? И постоянно ми губи антифриз с по малко но губи и постоянно трябва да доливам , пък съединенията ги сменях "Уж" и са здрави. Сега го проверих маслото и е на първата точка . Да доливам ли и кое масло е добро за 156 1.8 Т.С ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-цата ми гори масло
Collapse
X
-
Това е най-голямата грешка която си направил да я загасиш на тази темература...Много пъти ми се случвало да загася моята на 90 градуса и слет 3-4 минути като се кача градусите да са се повишили до 95-100 градуса...
Трябаше да я изчакаш да включки перките и евентуално тогава да я загасиш а щом е започнала да ти губи и антифриз ми напомня за една неприятна случка с на брат ми колата преди 2-3 години като последствията бяха гарнитура на глава шлафифане и т.н...
Дано да се разминеш но по обясненията ти едва ли ...
Успех
Comment
-
Ако термостата е останал затворен да речем, няма смисъл да оставя колата да работи, лошото е че в такива случай трудно може човек веднага да определи какво е станало и какво да направи...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАко термостата е останал затворен да речем, няма смисъл да оставя колата да работи, лошото е че в такива случай трудно може човек веднага да определи какво е станало и какво да направи....156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Staikov Покажи съобщениеТова е най-голямата грешка която си направил да я загасиш на тази темература...Много пъти ми се случвало да загася моята на 90 градуса и слет 3-4 минути като се кача градусите да са се повишили до 95-100 градуса...
Трябаше да я изчакаш да включки перките и евентуално тогава да я загасиш а щом е започнала да ти губи и антифриз ми напомня за една неприятна случка с на брат ми колата преди 2-3 години като последствията бяха гарнитура на глава шлафифане и т.н...
Дано да се разминеш но по обясненията ти едва ли ...
Успех
---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:58 ----------
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеточно че може пускаш парното на макс и така ще се охлади и гасиш! Щото явно е останал в затворено положение термостата
Comment
Comment